بال شکسته
ســــــــــــــکـــــــــــوت

 

بال شکسته و قفس

حسرت پرواز را تلنبار روح می کند

چه فرقی دارد

بالت  شکسته باشد یا

سر بر دیواره قفس بکوبی

بال  شکسته را مرهمی است

قفس را چه ...

.......................................................................

 

بی توهوای حوصله ام نوک مدادی است
این لحظه های بی توبرایم زیادی است
تنهانه من که ازتپش افتاده سال هاست
نبض تمام پنجره ها غیرعادی است
هردرکه بازمی شود اینجابه روی ما
خوداولین دریچه ی بی اعتمادی است
دل پا نمی شودبه کسی اقتداکنم
حتی نماز میت من انفرادی است
ازدرد بااهالی سرخوش سخن نگو
دم سردی ازهمیشه درآنها نژادی است
اما تو می شود که بیا یی شبیه ابر
دنیا در انتظار تو باران شادی است



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت10:50---4 اسفند 1390
سلام دوست عزیز.ممنون که بهم سر زدی.

وب تو هم واقعا عالیه.

با اجازه میلینکمت.پاسخ:سلام عزیزم حتما خوشحال میشم


تو مثل خود منی
ساعت10:01---4 اسفند 1390
هرکاری میکنم نمی تونم لینکت کنم عزیزم

یه آف واسم بزار شاید از اون طریق بتونم

فکر کنم ایراد از آدرس loxblog هستش
پاسخ:اره منم دوستم برشین بلگفابود من نتونستم لینکش کنم عزیزم
پاسخ:ولی من دیروز تونستم شما رو لینک کنم


amirali
ساعت13:41---1 اسفند 1390
سلام عزیز

کوچیکتم این حرفا چیه

زیر پاتو نگاه کن منو ببینی
پاسخ:سلام خسته نباشید،شما تاج سرید خوشحال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, | 12:3 | سمیه |